BĂRBAȚII PREFERĂ‚ FEMEILE CU FORME 
BĂRBAȚII PREFERĂ‚ FEMEILE CU FORME
 
Preț: 30.00 Lei
Stoc:  nustoc
Autor:  Dr. Pierre Dunkan

Editura:  Curtea Veche Publishing
Anul lansării:  2012
Format: 
Pagini:  240
ISBN:  978-606-588-255-3

Rating

Dă un Rating

Femei de toate vârstele încearcă, de mai bine de o jumătate de secol, să se înfometeze, spunându-și că vor fi mai frumoase și mai seducătoare dacă vor fi slabe. Ele se simt vinovate dacă mănâncă și se inhibă dacă un bărbat le atinge rotunjimile. Şoldurile, coapsele, obrajii, chiar și genunchii sunt emițători sexuali naturali, pe care specia îi posedă de la începuturile ei și care nu depind nici de persoana în sine, nici de societatea în care ea trăiește, ci de gene și de instincte. Iar natura nu creează niciodată un emițător, fără să creeze și un receptor potrivit. Acest receptor e privirea bărbatului care descoperă o femeie.

Dacă are forme, chiar și forme pline, dacă e durdulie sau planturoasă, femeia trebuie să aibă încredere în emițătorii ei sexuali, să învețe să-i prețuiască. Şansele ei de a declanșa dorința, de a-i oferi plăcere, seducție și atașament unui bărbat, de a construi o legătură, un cuplu și, în cele din urmă, de a fi fericită sunt infinit mai mari decât ale unei „slăbănoage“ la modă în zilele noastre. Autorul își îndeamnă cititoarele: „Parcurgeți această carte. Ea v-ar putea oferi suficientă forță și spirit critic pentru a rezista cumplitei presiuni actuale în favoarea unei talii de viespe. Puneți-vă, poate pentru prima oară în viață, întrebarea: Şi dacă aș fi mai frumoasă și mai sexy așa cum sunt?“

Prolog        7
PARTEA ÎNTÂI — ROTUNJIME ŞI NATURĂ‚        13
Comunicarea non-verbală în regnul animal         17
Comunicarea olfactivă: mirosurile-mesaje         18
Aerosolul învăluitor al fluturelui Bombyx         20
Universul mirositor al șobolanilor         23
Comunicarea auditivă la păsări         25
Semnalele declanșatoare vizuale         27
Stupefianta descoperire a luiMacLean         27
Marea paradă colorată a ghidrinului         34
Peștele-luptător siamez, un macho al râurilor         36
Comunicarea non-verbală la om         39
Zâmbetul natural: un declanșator al instinctului matern         41
Comunicarea prin miros la copil         43
Curiosul univers al orbilor         44
Concluzie         45
Feminitatea, un cocteil biologic         49
Înălțimea         53
Sistemul pilos         53
Sânii         54
Fața         55
Raportul dintre șolduri și umeri         59
Mâinile         60
Vocea         61
Rotunjime și sexualitate         63
Cele opt condiții sexuale care au permis dragostea la om         71
Concluzie        89
PARTEA A DOUA — ROTUNJIME ŞI CULTURĂ‚        93
Panorama concepțiilor despre rotunjime         96
Canoanele actuale ale formelor femeiești         99
Variațiile corpului femeiesc în funcție de indivizi și rasă         105
Rotunjimile de-a lungul timpului         114
Consecințele conflictului subțirimi-rotunjimi         131
Nevroză animală prin contrarierea pulsiunilor         134
Perturbări psihice provocate de rotunjimi         137
Consecințele fiziologice: slăbirea voluntară inutilă         146
Perturbările bărbătești         155
Cauzele tabuului rotunjimilor         161
Cine dă cuvântul de ordine? Societatea de consum și feminismul         163
De ce este acceptat cuvântul de ordine?         183
Cine răspândește cuvântul de ordine? Liderii modei         187
Concluzie        202
PARTEA A TREIA — CĂ‚TRE O NOUĂ‚ ROTUNJIME        205
Scrisoare deschisă către bărbați         210

pag 188
Rotunjimile erau pe placul bărbatului, da, însă un cuvânt de ordine impus de o necesitate economică a hotărât altfel. Regina-mamă și-a chemat baronii și le-a încredințat misiunea de-a decide soarta acestei favorite.

Cine sunt acei baroni exterminatori, care au îndrăznit să săvârșească fără cea mai mică împotrivire o astfel de crimă contra naturii?! îi voi prezenta într-o ordine care va ține cont de importanța răspunderii lor, căci, dacă există niște adevărați decidenți, atunci cu atât mai mult există cei care să-i urmeze, în mai mică măsură contestatari, însă toți își au rolurile lor în difuzarea cuvântului de ordine.

Responsabilii numărul unu: marii creatori de modă

Ar fi interesant de urmărit istoria invaziei subțirimii de-a lun­gul colecțiilor anuale ale marilor creatori de modă, însă ar dura prea mult și ar depăși cadrul acestei cărți. Am facut-o pentru plăcerea mea și vă pot asigura că pătrundem, prin ei, într-un teritoriu al creației artistice și printre cei a căror meserie este să creeze noul.

Rolul lor este să propună diferite modele de arhetipuri, dintre care alege cultura ambiantă.

Când rotunjimilor le-a trecut timpul și când, obosiți să îm­brace corpuri de albină, creatorii de modă s-au îndreptat către tipare mai rectilinii, întregul plan de campanie al imperativu­lui economic și al feminismului era deja stabilit. N-a trebuit decât să-și extragă inspirația din ce era nou, pentru a orienta opinia publică în direcția dorită.

Ne-am putea gândi, așadar, că responsabilitatea creatorilor de modă e limitată și că, până la urmă, ei nu-și fac decât meseria.

Însă ar fi dificil de uitat nuanța particulară și atmosfera care domină în aceste sfere de creație.

Homosexualitatea e destul de frecventă, din punct de vedere statistic în creația de modă, încât s-o luăm în considerare. Un anumit număr dintre cei mai prestigioși creatori ai noștri au un profil psihologic și gusturi în corelație strânsă cu moravu­rile lor sexuale. E dreptul lor absolut, dar e de datoria noastră să ținemn cont de ele în analiza creației lor și a motivațiilor pentru care fac anumite sugestii, și nu altele.

Homosexualitatea conferă, probabil, un simț ascuțit și intuitiv referitor - la ceea ce poate fi armonios pentru o femeie, și nu din întâmplare îi regăsim atât de frecvent adepții în cercurile profesionale care se ocupă de frumusețe, de decorația de artă și de coafură. Relativa lor frecvență dovedește, totuși, că nu sunt singurii deținători ai acestui monopol

 

Evenimente

© 2017 Editura Venusiana. All rights reserved | Realizat de Webdesign