BĂRBAŢII PREFERĂ FEMEILE CU FORME 
BĂRBAŢII PREFERĂ FEMEILE CU FORME
 
Preț: 30.00 Lei
Stoc:  nustoc
Autor:  Dr. Pierre Dunkan

Editura:  Curtea Veche Publishing
Anul lansării:  2012
Format: 
Pagini:  240
ISBN:  978-606-588-255-3

Rating

Dă un Rating

Femei de toate vârstele încearcă, de mai bine de o jumătate de secol, să se înfometeze, spunându-şi că vor fi mai frumoase şi mai seducătoare dacă vor fi slabe. Ele se simt vinovate dacă mănâncă şi se inhibă dacă un bărbat le atinge rotunjimile. Şoldurile, coapsele, obrajii, chiar şi genunchii sunt emiţători sexuali naturali, pe care specia îi posedă de la începuturile ei şi care nu depind nici de persoana în sine, nici de societatea în care ea trăieşte, ci de gene şi de instincte. Iar natura nu creează niciodată un emiţător, fără să creeze şi un receptor potrivit. Acest receptor e privirea bărbatului care descoperă o femeie.

Dacă are forme, chiar şi forme pline, dacă e durdulie sau planturoasă, femeia trebuie să aibă încredere în emiţătorii ei sexuali, să înveţe să-i preţuiască. Şansele ei de a declanşa dorinţa, de a-i oferi plăcere, seducţie şi ataşament unui bărbat, de a construi o legătură, un cuplu şi, în cele din urmă, de a fi fericită sunt infinit mai mari decât ale unei „slăbănoage“ la modă în zilele noastre. Autorul îşi îndeamnă cititoarele: „Parcurgeţi această carte. Ea v-ar putea oferi suficientă forţă şi spirit critic pentru a rezista cumplitei presiuni actuale în favoarea unei talii de viespe. Puneţi-vă, poate pentru prima oară în viaţă, întrebarea: Şi dacă aş fi mai frumoasă şi mai sexy aşa cum sunt?“

Prolog        7
PARTEA ÎNTÂI — ROTUNJIME ŞI NATURĂ        13
Comunicarea non-verbală în regnul animal         17
Comunicarea olfactivă: mirosurile-mesaje         18
Aerosolul învăluitor al fluturelui Bombyx         20
Universul mirositor al şobolanilor         23
Comunicarea auditivă la păsări         25
Semnalele declanşatoare vizuale         27
Stupefianta descoperire a luiMacLean         27
Marea paradă colorată a ghidrinului         34
Peştele-luptător siamez, un macho al râurilor         36
Comunicarea non-verbală la om         39
Zâmbetul natural: un declanşator al instinctului matern         41
Comunicarea prin miros la copil         43
Curiosul univers al orbilor         44
Concluzie         45
Feminitatea, un cocteil biologic         49
Înălţimea         53
Sistemul pilos         53
Sânii         54
Faţa         55
Raportul dintre şolduri şi umeri         59
Mâinile         60
Vocea         61
Rotunjime şi sexualitate         63
Cele opt condiţii sexuale care au permis dragostea la om         71
Concluzie        89
PARTEA A DOUA — ROTUNJIME ŞI CULTURĂ        93
Panorama concepţiilor despre rotunjime         96
Canoanele actuale ale formelor femeieşti         99
Variaţiile corpului femeiesc în funcţie de indivizi şi rasă         105
Rotunjimile de-a lungul timpului         114
Consecinţele conflictului subţirimi-rotunjimi         131
Nevroză animală prin contrarierea pulsiunilor         134
Perturbări psihice provocate de rotunjimi         137
Consecinţele fiziologice: slăbirea voluntară inutilă         146
Perturbările bărbăteşti         155
Cauzele tabuului rotunjimilor         161
Cine dă cuvântul de ordine? Societatea de consum şi feminismul         163
De ce este acceptat cuvântul de ordine?         183
Cine răspândeşte cuvântul de ordine? Liderii modei         187
Concluzie        202
PARTEA A TREIA — CĂTRE O NOUĂ ROTUNJIME        205
Scrisoare deschisă către bărbaţi         210
Scrisoare deschisă către marii croitori         214
Scrisoare deschisă către jurnaliştii de la revistele pentru femei        218
Scrisoare deschisă către industria de confecţii
pentru femei         223
Scrisori deschise cu adresă         226
Scrisoare deschisă adresată         229

pag 188
Rotunjimile erau pe placul bărbatului, da, însă un cuvânt de ordine impus de o necesitate economică a hotărât altfel. Regina-mamă şi-a chemat baronii şi le-a încredinţat misiunea de-a decide soarta acestei favorite.

Cine sunt acei baroni exterminatori, care au îndrăznit să săvârşească fără cea mai mică împotrivire o astfel de crimă contra naturii?! îi voi prezenta într-o ordine care va ţine cont de importanţa răspunderii lor, căci, dacă există nişte adevăraţi decidenţi, atunci cu atât mai mult există cei care să-i urmeze, în mai mică măsură contestatari, însă toţi îşi au rolurile lor în difuzarea cuvântului de ordine.

Responsabilii numărul unu: marii creatori de modă

Ar fi interesant de urmărit istoria invaziei subţirimii de-a lun­gul colecţiilor anuale ale marilor creatori de modă, însă ar dura prea mult şi ar depăşi cadrul acestei cărţi. Am facut-o pentru plăcerea mea şi vă pot asigura că pătrundem, prin ei, într-un teritoriu al creaţiei artistice şi printre cei a căror meserie este să creeze noul.

Rolul lor este să propună diferite modele de arhetipuri, dintre care alege cultura ambiantă.

Când rotunjimilor le-a trecut timpul şi când, obosiţi să îm­brace corpuri de albină, creatorii de modă s-au îndreptat către tipare mai rectilinii, întregul plan de campanie al imperativu­lui economic şi al feminismului era deja stabilit. N-a trebuit decât să-şi extragă inspiraţia din ce era nou, pentru a orienta opinia publică în direcţia dorită.

Ne-am putea gândi, aşadar, că responsabilitatea creatorilor de modă e limitată şi că, până la urmă, ei nu-şi fac decât meseria.

Însă ar fi dificil de uitat nuanţa particulară şi atmosfera care domină în aceste sfere de creaţie.

Homosexualitatea e destul de frecventă, din punct de vedere statistic în creaţia de modă, încât s-o luăm în considerare. Un anumit număr dintre cei mai prestigioşi creatori ai noştri au un profil psihologic şi gusturi în corelaţie strânsă cu moravu­rile lor sexuale. E dreptul lor absolut, dar e de datoria noastră să ţinemn cont de ele în analiza creaţiei lor şi a motivaţiilor pentru care fac anumite sugestii, şi nu altele.

Homosexualitatea conferă, probabil, un simţ ascuţit şi intuitiv referitor - la ceea ce poate fi armonios pentru o femeie, şi nu din întâmplare îi regăsim atât de frecvent adepţii în cercurile profesionale care se ocupă de frumuseţe, de decoraţia de artă şi de coafură. Relativa lor frecvenţă dovedeşte, totuşi, că nu sunt singurii deţinători ai acestui monopol.

 

Evenimente

© 2017 Editura Venusiana. All rights reserved | Realizat de Webdesign